Το τελευταίο επιχειρηματικό πόνημα της βασίλισσας της pop, της Madonna, ακούει στο όνομα Truth or Dare. Είναι στην ουσία το δεύτερο brand που κυκλοφορεί η Madonna μετά τη σειρά ρούχων Material Girl που έχουν μαζί με την κόρη της Λούρδη. Τα προϊόντα κάτω από τη μάρκα αυτή θα είναι, τι άλλο; lifestyle. Αρώματα, εσώρουχα, τσάντες, παπούτσια και αξεσουάρ.

Το λανσάρισμα της μάρκας έγινε στις 28 Μαρτίου στην Αμερική με την κυκλοφορία του αρώματος Truth or Dare αποκλειστικά στα καταστήματα Macy’s έως το Μάιο ενώ στην Ευρώπη θα διατίθεται από τις 18 Απριλίου στα Selfridges. Από το Μάιο απελευθερώνεται η κυκλοφορία του οπότε το αναμένουμε και στην Ελλάδα. Θα είναι διαθέσιμο σε τρία μεγέθη (30, 50 & 100 ml) και θα συμπληρώνεται από αφρόλουτρο και λοσιόν σώματος.

Η Madonna ασχολήθηκε λέει ενεργά με την ανάπτυξη του αρώματος δίνοντας κατευθύνσεις σε γνωστό αρωματοποιό καθώς ήθελε να αποδώσει την ανάμνηση του κλασικού αρώματος που φορούσε η μητέρα της, ένα μίγμα γαρδένιας και τουμπερόζας (είδος κρίνου) αλλά ταυτόχρονα να το κάνει πιο μοντέρνο και πιο φρέσκο. Το άρωμα απευθύνεται στις ηλικίες 25-45 με focus στις γυναίκες 35-45 ετών.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, πρόκειται για μια σύνθεση λευκών λουλουδιών με top νότες γαρδένιας, τουμπερόζας και ανθού νερατζιάς, καρδιά με νότες γιασεμιού και λευκού κρίνου και βάση με βανίλια, καραμέλα, κεχριμπάρι και musk. Σκοτεινό και ταυτόχρονα light. Ακούγεται κάτι σα γλυκό λουλουδάτο άρωμα with a twist. Ίδωμεν όταν έρθει και εδώ.

Τις προωθητικές ενέργειες του αρώματος θα τις ζήλευε και η γνωστή publicist Σαμάνθα από το Sex and the City. Δύο άντρες-μοντέλα, ο ένας ντυμένος στα μαύρα και ο άλλος στα άσπρα ανέλαβαν να παραδώσουν το άρωμα στις beauty editors των περιοδικών. Ο λευκοντυμένος κρατούσε μια μικρή γυάλα με γαρδένιες και τουμπερόζες σε νερό και ο μαυροντυμένος το άρωμα. Το άρωμα συνοδευόταν από ένα ειδικά σχεδιασμένο πακέτο με διάφορα δώρα: σκουλαρίκια, εσώρουχα, βραχιόλια και ένα μπουκάλι Dom Perignon. Ε ένα καλό λόγο οφείλεις να τον γράψεις αν είσαι beauty editor! Αν μη τι άλλο δύο μοντέλα σου έφτιαξαν τη μέρα. Αναρωτιέμαι τι άλλο να παίρνουν αυτές οι τύπισσες από τους οίκους μόδας. Η απλή δημοσιογράφος πήρε το press kit το οποίο ήταν επίσης υπερβολικό: βάζο με κρινάκια, ένα χρυσό κουτί, μια μάσκα ύπνου και δείγμα του αρώματος.

Η πρώτη καταχώρηση κάνει χρήση κάποιων παλαιότερων topless φωτογραφιών της Madonna (του 2010) και είναι αρκετά κομψή όπως κομψό είναι και το λευκό οκταγωνικό μπουκάλι με το χρυσό καπάκι που θυμίζει μεσαιωνικό στέμμα ή μίτρα δεσπότη (το καπάκι κάπως μου θυμίζει τo σήμα της Vivienne Westwood). Το χρυσό logo είναι μια πετυχημένη μίξη σταυρού και του αρχικού γράμματος του ονόματος της Madonna. Σημειολογία Madonna.

Η διαφήμιση θυμίζει το Erotica και λογοκρίθηκε για ευνόητους λόγους. Ωραίο cleavage που λέει κι ένας φίλος.

Η Madonna μέχρι τώρα έχει δοκιμάσει τα πάντα. Αυτό που δεν είχε τσεκάρει στη δικιά της to do list ήταν ένα άρωμα. Τώρα που και αυτό έγινε και μάλιστα με τέτοιες φανφάρες, ας ελπίσουμε ότι το άρωμα θα ανταποκριθεί στο υπερβολικό hype.

Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το: